Przełącznik Nav
Mój koszyk

Zwrot i reklamacja

ZWROT - ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar w terminie 14 dni!
Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie, weszła w posiadanie produktu. Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas:

mailowo: kontakt@strefazamieszkania.pl

lub 

telefonicznie: 535-180-733 

lub 

pocztą tradycyjną: Konsorcjum Handlowe „STOFARB” S.A.,  41-500 Chorzów, ul. Gościnna 1 o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia.

 

Możesz również skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.


POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację przed upływem tego terminu.

 

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 

Zwrotu płatności dokonamy w formie przelewu na podane przez Ciebie konto bankowe, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku ze zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu, który zwracasz lub do momentu dostarczenia nam dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

 

Proszę odesłać nam towar na adres: Łąkowa 2, 62-006 Gruszczyn niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz produkt przed upływem terminu 14 dni. 

Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

REKLAMACJA TOWARU


W przypadku złożenia reklamacji towarów nie działających, wadliwych lub niekompletnych należy skontaktować się z nami:

pod numerem tel.: 535-180-733, 

lub 

mailowo: kontakt@strefazamieszkania.pl

lub 

pocztą tradycyjną: Konsorcjum Handlowe „STOFARB” S.A., 41-500 Chorzów, ul. Gościnna 1

 

Reklamację możesz złożyć poprzez formularz reklamacyjny lub podając w zgłoszeniu: 


- numer faktury 
- opis usterki
- datę stwierdzenia usterki 
- zdjęcia wadliwego towaru
- rodzaj roszczenia: 
  • gwarancja na podstawie karty gwarancyjnej
lub 
  • rękojmia na podstawie Kodeksu Cywilnego
- adres, pod którym znajduje się reklamowany towar

 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY


REKLAMACJA USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRANSPORCIE

W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie należy skontaktować się z nami telefonicznie 535-180-733 oraz mailowo: kontakt@strefazamieszkania.pl  lub pocztą tradycyjną: Konsorcjum Handlowe „STOFARB” S.A., 41-500 Chorzów, ul. Gościnna 1, przesłać następujące dane: 
- protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy natychmiastowo skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisanie protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego

- zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń
- ilość i rodzaj uszkodzonych produktów
- numeru faktury, osoby składającej zamówienie lub numeru zamówienia

 


REKLAMACJA ROZBIEŻNOŚCI ZAMÓWIENIA Z OTRZYMANYM TOWAREM

W tym przypadku należy skontaktować się z nami telefonicznie 535-180-733 oraz przesłać zgłoszenie: 

mailowo: kontakt@strefazamieszkania.pl lub pocztą tradycyjną: Konsorcjum Handlowe „STOFARB” S.A., 41-500 Chorzów, ul. Gościnna 1.  

 

W tym przypadku zgłoszenie musi nastąpić w ciągu 7 dni od momentu otrzymania zamówienia. W zależności od zaistniałej sytuacji, zostaną podjęte kroki w celu wyjaśnienia niezgodności oraz dostawy prawidłowego zamówienia.

 

POBIERZ ODPOWIEDNIE DRUKI:

Pliki do pobrania: